نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3344
-
الف
+

«داریوش ارجمند» از احتمال ساخت فصل چهارم سریال «ستایش» خبر داد

«داریوش ارجمند» درخصوص واکنش های مردم نسبت به کرکتر «حشمت فردوس» و دنباله دار بودن سریال «ستایش» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «داریوش ارجمند»  بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در مجموعه سریال های «ستایش»، «ماه و پلنگ»، «پلیس جوان» و «یک تکه زمین» شاهد بودند، در یک مصاحبه درخصوص بازی خود در سریال «ستایش» سخن گفت. 

«داریوش ارجمند» درخصوص واکنش‌های مردم نسبت به کرکتر «حشمت فردوس» گفت: در سرک های تهران آدم‌هایی را دیدم که می‌گفتند کاش پدری مثل «حشمت فردوس» داشتیم و دخترانی را دیدم که می‌گفتند کاش خسری(پدر شوهری) مثل «حشمت فردوس» داشتم.

وی ادامه داد: «حشمت فردوس» جامعه و افراد جامعه را می‌شناسد به همین دلیل است که نه معتاد است نه زورگویی می‌کند چرا که به سختی به این مقام رسیده و این سریال نشان می‌دهد که چگونه برای رسیدن به هدف خود تلاش می‌کند.

ارجمند درخصوص قصه سریال «ستایش» به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: قصه سریال «ستایش» دنباله دار است و به فصل سوم رسیده شاید هم قسمت چهارم آن ساخته شود.

«داریوش ارجمند» بازیگر تیاتر،سینما و تلویزیون متولد 5 اسد 1323 تهران است.

وی دارای مدرک ماستری تیاتر و سینما از دانشگاه پاریس و کارشناسی تاریخ و جامعه شناسی از دانشگاه مشهد ایران است.

«داریوش ارجمند» با بازی در فلم «ناخدا خورشید» ساخته «ناصر تقوایی» به سینما آمد و در سال 1365 خورشیدی با دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از پنجمین جشنواره فلم فجر ایران جایگاه خود را به عنوان یک بازیگر خوب و قابل قبول تثبیت کرد.

وی در فلم های «کشتی آنجلیکا»، «جستجوگر»، «پرده آخر» توانا و قدرتمند ظاهر شد. در دهه هفتاد اما کم کار بود. بازی بسیار خوب او در سه فلم ماندگار «آدم برفی»، «اعتراض» و «سگ کشی» نشان از توانایی های او دارد.

این بازیگر ایرانی در دهه 80 با بازی در سریال «ستایش» به عنوان کرکتر «حشمت فردوس» به اوج شهرت خود رسید و هم اکنون فصل سوم این سریال با نقش آفرینی او از رسانه ملی ایران در حال نشر می باشد.

بیشتر بخوانید:

تصاویری قدیمی از کرکتر «حشمت فردوش» سریال «ستایش»

داستان سریال «ستایش 3»

داریوش ارجمند: «ستایش 3» بیش از فصل های پیشین مورد استقبال قرار می گیرد/ مردم افغانستان هم وطنان من هستند

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر